NOTA SEORANG LELAKI

NOTA SEORANG LELAKI
Lelaki Pemilik Nota Ini

Khamis, 23 Disember 2010

4A4B/ALHAMDULILLAH

Terkejut aku lepas tgk result PMR aku..
Rasa mcm x percaya 2 ada jugak..
Bukannya apa, cuma x sangka nk bleh dapat sampai tahap 2..
Tp berbaloi jugak la dgn pengorbanan aku yg selama ni slalu ja tido lewat study sampai late night..


4A4B!!mcm x percaya..,
Selama ni aku men2 ja kt lam kelas..
Selalu tido plak 2..
Keja2 jahat 2 ada la skit2 buat..


Tp alhamdulillah akhirnya aku berjaya jugak harunginya...
Walaupon x cemerlang, 2 pon aku dh rasa bangga sgt2..
Semuanya daripada hasil usaha aku sendiri..


Cikgu2 pon x percaya aku bleh capai tahap 2..
Kata diorg aku ni bleh dpt straight A kalau aku berusaha lagi..
Diorang janji nk bg presents kt aku klau aku dapat A dlm subjek yg diorang ajar..
Tp aku x pegi tuntut pon presents 2..
Malas la tgk diorang masing2 busy..


Apa2 pon aku happy sgt..
Rasa kecewa sikit pon xdk..
Good Luck!!teruskan berusaha..
Majulah Sukan Untuk Negara!!Hahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan